Reklámajándék - promogyár.hu logó
× Termékek COVID-19 Home Office Környezetbarát Újdonságok EXKLUZÍV REKLÁMAJÁNDÉK Egyedi reklámajándék Márkák Visszahívást kérek Kapcsolat Katalógus igénylég Referenciák Rólunk
×
Az ajánlatkérő kosara üres.
Az ajánlatkérő kosara üres.

Promogyár reklámajándék blog

2020. május 15
Biztosan ismerik az érzést, amikor egy kedvenc dal megszólal: megváltozik a hangulatunk, örülünk a pillanatnak és valahogy mindent szebbnek látunk. A hangszórók feladata éppen ennek az élménynek a tökéletesítése.
2020. május 05
Reklámajándék keresgélése során tévesen arra a következtetésre juthatunk, hogy az emblémázott jegyzetfüzetek, jegyzettömbök digitális világunkban már nem hasznosak és sokszor emiatt ki is zárjuk ezen termékek választását, mert ott van a laptop, tablet, telefon – amiben tudunk jegyzeteket készíteni.
2020. április 27
Utcán sétálva, fesztiválon táncolva, strandon heverészve kevés olyan személyt láthatunk, akin nincs napszemüveg, ha más motívációból nem is: hajpántként használva.
2020. április 20
5 kérdés, melyet fel kell tenni ahhoz, hogy megtaláljuk a legjobb reklámajándék ötleteket
Új terméket dob piacra, vagy új kommunikációs kampányt indít? Új céges reklámajándék választékot keres a dolgozók jutalmazásához? Esetleg csak megújítaná a céges szóróajándék választékot? Bármelyikről is legyen is szó, fontos, hogy a kiválasztott reklámajándékok tökéletesen illeszkedjenek ...
2020. április 10
Kezdhetnénk egy egyszerű összefüggés kereséssel: mi a közös az alábbi fogalmakban? : víz, zuhanyzás, fürdés, napozás, sportolás, wellness?
2020. március 31
Ugye az Ön cége is gondoskodik a home officeban dolgozó kollégákról?
A koronavírus előretörése alapvetően változtatta meg az életünket. A bevezetett intézkedések hatására több tízezer munkavállaló kényszerült home office-ba. A munkába járás fogalma értelmét vesztette, hiszen az legfeljebb a konyha és a dolgozószoba közötti távolság megtételét jelenti.
2020. március 20
Azt mondják, az embert a hasán keresztül lehet megfogni.
2020. március 19
Kidobott pénz, vagy a túlélés nélkülözhetetlen eszköze? Marketingkommunikáció válság idején
Alig néhány hete jelent meg Európában a koronavírus és ma még csak bizonytalan becslések vannak arra vonatkozóan, hogy meddig lesz a hétköznapjaink része. Gazdasági elemzők egyetértenek abban, hogy a világjárvány hatása még sokáig velünk marad és rég látott válságba fogja taszítani több ország gazdaságát és...
2020. február 10
Ez az a téma, amiről az elmúlt években nagyon sokat hallunk és beszélünk, nem véletlenül, a jövőnk múlik rajta!
2020. január 30
A baseball sapka megjelenése, ahogyan ez a nevéből is következtethető, a baseball játékhoz kapcsolódik.
2020. január 20
Első megítélésre azt mondhatnánk, hogy egy feliratozott bögre, mint reklámajándék elcsépelt, unalmas! De valóban így van?
2020. január 10
Sokat gondolkodtunk a kollégákkal, hogy mi az a reklámajándék, aminek minden korosztály örül, akár nőről, akár férfiról legyen szó.
2017. január 27
Új év – új lendület
Ahogy arról már külön bejegyzésben beszámoltunk, január közepén részt vettünk a düsseldorfi PSI Trade Shown, mely a reklámajándék szakma legfontosabb eseménye. Az eseményről visszatérve - de továbbra is annak hatása alatt - számos újdonság bevezetésén dolgozunk. Az első negyedévben több online és két nyomtatott reklámajándék katalógus bevezetésén dolgozunk.
2017. január 16
PSI 2017
Ha január, akkor PSI. Az év legelső napjaiban kerül megrendezésre Németországban, Düsseldorfban a reklámajándék szakma legfontosabb eseménye. Az idei, 55. PSI Trade Show-n közel 1.000 kiállító és az iparág iránt érdeklődő több, mint 18.000 szakmai látogató vett részt, a világ minden részéről.
2016. december 20
2016
A reklámajándék szakmában jellemzően az utolsó negyedévben derül ki, hogy az egész éves megfeszített munka mennyit ér.
2016. május 24
Effemine Gála 2016
Működésünk során kiemelten fontos a munkavállalóink esélyegyenlőségének megteremtése és fenntartása. Ezért is mondtunk boldogan igent az Effemine - Egyesület a Fiatal Nőkért felkérésére.
2016. február 28
A reklámajándék szakma csúcstalálkozóján jártunk
Idén már 54. alkalommal került megszervezésre a reklámajándék szakma legfontosabb eseménye, a PSI reklámajándék vásár és konferencia.