×
TERMÉKEK
Írószer
Irodaszer
Tárca
Táska
Esernyő
Sapkák
Óra
Étel és ital
Szabadidő
Öngyújtó
Textil
Egyedi termékek
Környezetbarát
Reklámédesség
Háziállat
Lakásfelszerelés
Egyéb
Szurkolói kellékek
Karácsony
Be Creative
Exkluzív
Különlegességek
Technológia
Egészség
COVID-19
EU-ban gyartva
Akciós termékek
Your Choice
Ügyfélszolgálat
Kapcsolat
Visszahívást kérek
Hírlevél feliratkozás
Gyakran ismételt kérdések
Információk
BLOG Rólunk Szállítási információk Fizetési lehetőségek
×
Az első megrendelésből 10% kedvezményt biztosítunk! Regisztráljon! 20 000 + áfa forint fölötti rendelés esetén ingyenes kiszállítás!

Kidobott pénz, vagy a túlélés nélkülözhetetlen eszköze? Marketingkommunikáció válság idején

2020. március 19
Alig néhány hete jelent meg Európában a koronavírus és ma még csak bizonytalan becslések vannak arra vonatkozóan, hogy meddig lesz a hétköznapjaink része. Gazdasági elemzők egyetértenek abban, hogy a világjárvány hatása még sokáig velünk marad és rég látott válságba fogja taszítani több ország gazdaságát és...
Kidobott pénz, vagy a túlélés nélkülözhetetlen eszköze? Marketingkommunikáció válság idején
Alig néhány hete jelent meg Európában a koronavírus és ma még csak bizonytalan becslések vannak arra vonatkozóan, hogy meddig lesz a hétköznapjaink része. Gazdasági elemzők egyetértenek abban, hogy a világjárvány hatása még sokáig velünk marad és rég látott válságba fogja taszítani több ország gazdaságát és összességében a nemzetközi kereskedelmet, különösen sújtva egyes iparágakat.

Ugyanakkor a felelős cégvezetők már most több lehetséges forgatókönyvet párhuzamosan futtatva tervezik a továbblépést a vírus lecsengése utáni időszakra. Egyes cégek esetében a forgatókönyvek most a túlélésről szólnak, máshol a veszélyhelyzet utáni újraindulásról és a korábbi szint fenntartásáról, megint máshol a piaci előnyszerzésről, lehetséges kiugrási irányokról.

A túlélésért küzdő cégek esetében a költségek radikális csökkentésének kényszere van a meghozott döntések hátterében, a rövidtávú legfontosabb cél a veszteségek minimalizálása, erőforrások racionalizálása. Gyors hatásuk miatt az ilyenkor leggyakrabban meghozott döntések az elbocsátások és a kapcsolódó létszám optimalizálások, egyéb fix költségek csökkentésére vonatkozó törekvések és a marketing és reklámköltések jelentős csökkentése vagy teljes visszafogása.

Nem vitatva a költségek minimalizálásának rövid távú szükségességét, a cégeknek egy percre sem szabad megfeledkezniük arról, hogy a forgalmi adatok és a bevételek növekedési pályára állításához elengedhetetlen a cég láthatósága, jelenléte és eredményes kommunikációja a piacok felé. Általános tapasztalat, hogy azok a cégek, akik a recesszió időszakában is költenek marketing kommunikációra, növelni tudják piacrészesedésüket egy olyan versenytárssal szemben, amelyik – reklámkommunikációs célra allokált forrás hiányában – a célcsoportja számára teljességgel láthatatlan.

A #maradjotthon időszakában az online hirdetések hatékonysága megkérdőjelezhetetlen, ugyanakkor köztudott, hogy a megrendelői döntések meghozatalában a reklámajándékok a leghatékonyabb marketingeszközök közé tartoznak.

Függetlenül attól, hogy B2B vagy B2C területről van szó, érdemes már most végiggondolni, hogy milyen üzenettel adunk életjelt cégünkről a vírus lecsengése után és mi az a reklámajándék, ami leginkább képviselni tudja az üzenetet.

A legtöbb cég idén várhatóan visszafogott marketing költéssel tervez, de jó hír, hogy a reklámajándékok alkalmazásával – kis kreativitással - filléres megoldásokkal is sikereket lehet elérni. A klasszikus és méltán népszerű reklámtoll, feliratozott bögre, egyedi nyomatú póló, nyakpánt, ivókulacs , termékek mind nagyszerű választás ár/érték arányt tekintve, ugyanakkor a közvetíteni kívánt üzenet függvényében hasonlóan jó választás lehet valamelyik termék a széles környezetbarát reklámajándék kínálatunkból, esetleg technológiai jellegű termékeink közül a mindig praktikus power bank-ek, bluetooth hangszóró.

A #maradjotthon ideje alatt a Pozsonyi úti irodánk átmenetileg zárva tart, de munkatársaink otthonról dolgoznak és állnak rendelkezésre a jól ismert elérhetőségeken és örömmel segítenek a következő céges eseményhez vagy kommunikációs kampányhoz kapcsolódó reklámajándék kiválasztásában.

Ne feledje, recesszióban kommunikálni kötelező!
keyboard_arrow_up
A webhely tartalmának megjelenítéséhez és a felhasználói élmény javításához cookie-kat és hasonló technológiákat használunk. Az alábbi Cookiek (sütik) használatának szabályzata találsz további információkat és beállítási lehetőségeket.