×
Az első megrendelésből 10% kedvezményt biztosítunk! Regisztráljon! 20 000 + áfa forint fölötti rendelés esetén ingyenes kiszállítás!

Ugye az Ön cége is gondoskodik a home officeban dolgozó kollégákról?

2020. március 31
A koronavírus előretörése alapvetően változtatta meg az életünket. A bevezetett intézkedések hatására több tízezer munkavállaló kényszerült home office-ba. A munkába járás fogalma értelmét vesztette, hiszen az legfeljebb a konyha és a dolgozószoba közötti távolság megtételét jelenti.
Ugye az Ön cége is gondoskodik a home officeban dolgozó kollégákról?
A koronavírus előretörése alapvetően változtatta meg az életünket. A bevezetett intézkedések hatására több tízezer munkavállaló kényszerült home office-ba. A munkába járás fogalma értelmét vesztette, hiszen az legfeljebb a konyha és a dolgozószoba közötti távolság megtételét jelenti.

Átalakult minden, ami személyes jelenlétet igényelt: a megbeszélések, egyeztetések, teljesítményértékelések, vezetői eligazítások mind online platformokra költöztek. A munkaebédek, a közös kávézások, a munka utáni kötetlen beszélgetések és sörözések már virtuálisan szerveződnek.

Sok cég kiforrott és gyakorlatban alkalmazott szabályokkal rendelkezett már korábbról a home office-t illetően, míg mások egyik napról a másikra dolgozták ki ezek részleteit és a hozzá tartozó IT infrastruktúrát. A kezdeti zűrzavar után a helyzet érezhetően javul és alighanem a következő hetekben a legtöbb cégnél teljesen megoldódik. Az infrastruktúra meglétén túl a tartós home office a legrutinosabb vezetők számára is új helyzetet teremt és komoly kihívásokat támaszt: személyes kapcsolat hiányában hogyan lehet a dolgozókat motiválni, növelni az elkötelezettségüket, erősíteni a csapatmunkát?

Jelen helyzetben az alkalmazottak a biztonságot keresik, ugyanakkor a home office elszigeteltségében sokkal kevesebb információ jut el hozzájuk. Ebben az időszakban különösen fontos a rendszeres, világos és őszinte kommunikáció az alkalmazottak felé, egyénileg és csoportosan egyaránt. Nagyon fontos, hogy minden munkavállaló érezze, hogy nincs magára hagyva, a csapat fontos része, a cég gondoskodik róla és számít a munkájára. Ezt az érzést rendszeres kommunikációval fent lehet tartani, de úgy gondoljuk, hogy a gondoskodás – és a vállalati márkaépítés - eszköztára nem merül ki ennyiben.

Kifejezetten a home office-ba száműzött munkatársakra gondolva alakítottunk ki egy speciális reklámajándék válogatást, mely olyan termékeket tartalmaz, melyek praktikusak és a home office ideje alatt is jól használhatóak, ugyanakkor közvetítésükkel célba juttatható a munkáltatói gondoskodás és odafigyelés üzenete.

A válogatásba az otthoni munkavégzéshez kapcsolódó olyan praktikus termékek kerültek, mint a feliratozott golyóstollak, írószerek, feliratozott bögre, logózott kulacs, logózott fülhallgató, valamint olyanok is, melyek az egészségmegőrzést és az otthoni testmozgás lehetőségét teremtik meg: logózott ugrókötél, feliratozott fitness készlet, jógamatrac, feliratozott pólók, feliratozott sportruházat, stb.

A teljes szortiment elérhető: itt

Ne becsülje le a dolgozókról történő gondoskodás fontosságát, hiszen a helyzet gyorsan változhat és az újraindulás után minden cégnek nagyon nagy szüksége lesz az elkötelezett dolgozókra.

A veszélyhelyzet ideje alatt a Pozsonyi úti irodánk átmenetileg zárva tart, de munkatársaink otthonról dolgoznak és állnak rendelkezésükre a jól ismert elérhetőségeken. Örömmel segítünk a home office-ban dolgozó kollégáik irányába történő kommunikációhoz szükséges reklámajándékok kiválasztásában.
*
keyboard_arrow_up
A webhely tartalmának megjelenítéséhez és a felhasználói élmény javításához cookie-kat és hasonló technológiákat használunk. Az alábbi Cookiek (sütik) használatának szabályzata találsz további információkat és beállítási lehetőségeket.